Sex and the city

I dag var det premiär av min favvo serie, fast nu i film version och en två.. Ni alla vet nog vad jag pratar om.. Just de, SEX AND THE CITY!!! Gala! Det som gör mig mest avundsjuk är att min faster var på en smygpremiär i går och fick en FET goodiebag men en massa saker! Och tänke er att vara före alla andra med att kolla på den.. Tydligen ska den, enligt vissa, vara jättebra och det ska vara en färgrik och mycket underhållande. Medan vissa påstår att den inte alls är speciellt bra för den utspelar sig inte i "city" och den innehåller inte mycket sex alls. Men jag tror på er tjejer, Miranda, Charlott, Samanta och Carie!! ;)

Vill någon vara snäll och mysig med mig, ska filmen köpas, serveras ett glas vitt vin och äta ost och kex... Mmmm.. Någon
?


Lite bilder från kryssningen i går, dock inget glamoröst liv detta, en helt vanlig bonnfylla med en massa drinkar och öl!!






Fylllan tog fart, och då vart de på med brillorna för att dölja det!

Kommentarer
Postat av: Annette

Du skulle förstås ha varit med! Filmen var 2,5 timmars njutning för ögat... Snyggare, vassare, läckrare än förra filmen. Kolla bilden i min blogg när de kommer upp för en sanddyn, det är så snyggt..! Recensenterna kanske inte gillar den, men vi var 325 stycken i biosalongen som jublade, applåderade och skrattade gång på gång :D

2010-05-28 @ 11:33:47
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0