Måndag morgon

Helgen har faktiskt varit helt okej, trotts att jag jobbar både lördag och söndag.! Blev grillning på strand, filtar och kubbspel, och avslutades med te och kaffe i en helt underbart snygg lägenhet! Dregel!!

Efter en dag med jobb så blev det trädgårn med masssa glada tjejer, riktigt nice! Kvällen avslutades på ett bra sätt... Söndagen kan jag inte påstå var speciellt rolig fram tills jag slutade jobba och fick besök av Ida med mig hem. Gulletjejen hjälpte att packa ned nästan allt som jag har hemma i stugan. Så nu ska jag bara flytta alla kartonger och möbler. Det börjar dra i hop sig liksom, det är planerat att jag ska flytta in hos mormor nästa vecka.. Och sen i augusti blir det lägenhet, fy tusan vad roligt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0