Lyckligaste dagen på länge!!

Sen tidigare i dag har jag hunnit med att bära 9 flyttkartonger upp för allt för jävla många trappor, ända upp på vinden.. Fatta i den värmen som var i dag! Kände att jag fick hoppa träningen i dag tack vare det. Sen blev det att packa upp lite kläder, sola med mormor på balkonen och sedan middag. Efter det åkte jag och mormor till min morbror för att spana in hans ""nya båt som han skaffat sig, och sedan vidare till huset där min "nya" lägenhet kommer vara!

Gala vad glad jag är!!!! Åh vad det kommer bli fint!!! Den är riktigt nice och stor! På hela 43 m2 tror jag han sa! När jag gick där inne började jag genast planera möbleringen, ni som känner mig vet att jag är en riktig planerare, och jag har redan börjat! Åh jag är alldeles ivrig och glad och jag har som ett lyckorus i hela kroppen!!! Nu ska jag bara vara hos mormor över sommare sen har jag mitt eget!! Ställde bara några krav vilket var, spis med ugn (så jag kan laga god mat), dusch och toa.. Det var ju inte så mycket ;) Alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen för jag är verkligen skiiiiit glad!!

Aja, efter att jag kollat in min nya bostad åkte jag, Jessi och Moa till Norrtälje. Blev donken mat i parken och chill. Fick besök på våran filt av en matglad hund som måste ha känt våra pommes ända från andra sidan parken eftersom han kom med världens fart, men den var söt så det gjorde inget :)

Nu har jag packat det sista och känner mig nöjd över dagen, usch vilket långt inlägg, sorry! Det är bara för att jag är så glad över min nya bostad!!


Snodde lite bilder av Jessi ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0