Lägenhet, -Check!

Helgen har varit riktigt nice faktiskt! Har nästan blivit som jag hade hoppats på.. Är dock helt slut i kroppen i dag, blev både gymm, där jag och Annette fick för oss att ta mer vikter än vanligt, men va fan, orkar man ska man inte mesa! Sen dirket efter gymmet åkte jag dirket till Moa och gick ut sprang en sväng. Ned till Ica för att handla kvällsmat till mig och sen blev det en extra lång sväng tillbaka.. Busigt!  ;)

Fick ett glädjande samtal när vi var ute och sprang! JAG HAR FÅTT LÄGENHET!! Eller jag har inte fått den än, men den ska göras i ordning i sommas och jag ska få vara med och måla!! Och då får jag också välja färg!! Längtar som fan!! Kommer bli as bra! Det är dock en etta på 40 m2 men vad gör det!? Jag har ett hem att flytta till eftersommaren och slipper bo i en banankartong hos mina vänner! Åhhh, detta gör att allt känns så himla mycket lättare!!

Därför sitter jag kvar i skolan och plugga för fullt nu, fick en massa energi efter helgen!! Får se hur länge den håller i sig bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0