Läcket med muskler!!

Det brukar vara killar som är helt fixserade av muskler och se hur det bygger.. Men igår var jag helt jävla kåt i mina muskler. Jag stod på gymmet och folket måste ha tyckt att jag var lite lätt knäpp. Men det är ju klart att man är glad när man ser att armarna är fyllda med muskler och fastare än någonsin, och när man känner att jag fått tillbaka feleérna på ryggen.. Döö läckert. Stod verkligen och kollade mig in mig själv när jag lyfte hantlarna, FAn det är ju riktigt kul att se att det finns synliga muskler.. Galet!!

I dag blir det lungt från gymmet, men desto mer bira på eckerölijen och sedan avsluta på trädgårn.. Så i morgon blir det ben på gymmet, så man får de perfekta sommarbenen, nice!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0