Hus eller lägenhet!? De är frågan.

Jag fick ett jättebra besked i går.. Mamma hade fixat en lägenhet åt mig... MEN det var en 3a och jag behöver dela den med någon. Men det verkar inte som det är någon idé.. Sen ringde min faster till mig och berättade att det finns ett ledigt hus för inte så farlig penning. Och den månadshyran klarar jag helt själv. Och fatta vad nice att bo i hus, Det är liksom min stora dröm och det har jag haft på tal hur länge som helt att jag velat göra det. Men det har aldrig blivit aktuellt, Förren nu!

Förstå att pyssla på sin egen tomt och plantera blommer, sitta ute och sola, måla om och ja vem vet vad allt man kan göra! Gala!

Men nu är helgen löst, jag bor i mormor lägenhet själv! Kan de bli bättre!!?? Så i dag är det funderingar på att gå ned till Trädgån och snacka massa skit med mina polare! Det är ju så skönt att bara kunna gå hem när man vill nu när jag bor i Norrtälje! Drömmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0