En massa sprudlande energi!

Men oj vad jag känner mig duktig... Först idag hade jag redovisnig på sparbanken om mitt UF-företag. Jag stod där ensam inför gaanska mycket folk. Jag var ändå rätt nervös, med tydligen syntes de inte ett dugg och folk tyckte att jag gjorde jättebra ifrån mig! Stolt! :) Sen slutade vi faktiskt, men jag åkte upp till skolan för att äta och sen skrev jag klart min årsrapport i UF och även en gaanska lång skrivuppgift i Svenska B. Den handlade om Romantiken, och jag har nu konstaterat att jag är en riktigt romantiker! Gaaah..

Nu ska jag hem och springa, (den sträckan vi sprang i tisdags mätte jag i dag och det var tydligen 6 km och 1 km som vi gick!!) Så den ska jag springa i dag igen.. Vill ju kunna visa mig i bikini i sommar och inte vara rädd för att visa upp mig.. Finns tydligen många snygga killar.. Synd att jag inte sett att de finns så många..

Aja, Bussen kallar.. Seeee yaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0