En löningshelg i vanlig ordning

Har faktiskt inte legat bakis i dag, totts två vinflaskor, öl och cider.. OCH trotts att vi fått några nattliga lååååånga samtal med försök till övetalan om efterfest klockan halv 7 på morgonen... Åkte in vid lunch och solade med Jessi sedan vidare runt närtuna och sedan hem till Jessi och slutade vid Moa. Och nu sitte vi här och taggar till som faaaaan, för i natt i natt är det du är det jag... Om de ändå vore så vaaaa... Har nog gjort bort mig ytterligare en gång när det gäller den frågan.. Fattar inte att jag kan hålla mig borta från att skicka nattliga sms............


Aja, i dag är det röjj som gäller!! Ses i dimman mina vänner!!


Jessi har mobilen i högsta hugg i vanlig ordning.. :)


Moa står för underhållningen.. ;)


Och jag är DJ ;)

Kommentarer
Postat av: Mikajennie

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-06-10 @ 12:39:23
URL: http://mikajennie.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0