Döm inte innan du själv vet.

Ni vet den här Poppe som kissie skrev om för någon dag sen... Han som tydligen är  "Sveriges kändaste papparazzi och även Sveriges ELAKASTE papparazzi"... Det som inte alls känns bra är att dömma denna människa. Det är ju ändå så att det är hans jobb och eftersom jag känner mannen och bor nästan granne med han och faktiskt, varit på några "fester" tillsammans med han, har jag sätt en helt annan sida av han. Han är hur rar som helst och inte elak på långa vägar. Men han måste ju jobba som vilken annan männsiska måste.. Aja, kändes lite tråkigt att höra en sak om en männsika som man vet är på ett annat sätt.

Aja, efter Annas flopp i eurovision blir det att skeda med min kära vän Moa.. Sen i morgon blir det gymmet klockan 8. Och vet ni vad jag kom på nu... Hahahah, ja har inte ens kollat om det är öppet då....!! Haha..Aja, får ta en promenad om det skulle vara så..

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0