What do you want fore me!?

Åkte hem till Moisen en sväng efter skolan. Stackars Ida fick sitta och lyssna på två hyper personer som sjöng ut allt vad de kunde i bilen hem. Men kul varre! Har verkligen varit totalt hyper i dag, trotts mina få sömntimar i natt... Höhö.. Kanske är just därför, att jag går på övervarv..

Aja, spårade sönder hemma hos Moa, men efter en macka med Moas och Ericas special pålägg lugnade kroppen ned sig lite. Satte mig fakitkst och läste tidnignen och kollade även igenom de infromations blad vi fått under dagen på "framtidsdagen". Hittade då min drömmutbildning, den ligger i Gävle. Så nu har jag riktigt PANIK! Jag orkar inte, känns som om jag sviker folk vad jag än gör. Men varför ska jag tänka så igentligen, det är ju mitt liv, min framtid som står på spel.. Så vi får se, ska prata med Syon nästa vecka...

Åkte över till pappsen en sväng och fixade med fyrhjulingarna, sålde en på kvällen.. TJOHOOOO! :) Ungen var tre år som skulle ha den och var verkligen hur söt som helst.. Och gissa vad! Det var en pojke! Observera Moa! ;) Åt middag där och betalade en räkning. Gulliga pappa hjälpte även mig att fixa en "kostym" till sam säkerhets studentskiva! Hahaha.. Gisssa vad jag ska vara!!?? ETT HÄNGLÅS! Hahahaha!! Så jag ska ha en kartong på magen och en nyckel runt halsen. As roligt ju!! Eller??

Hahhaha just det, måste bara berätta. När vi skulle äta i dag pappa, Sanna och Mary-linn, frågar han vart Sarren är någon stans.. Ja och han menar saften. Men den ända som säger det är Mosien och det är ju liiiiiite snuskigt. Moa har råkat säga det någon gång när hennes pappa varit i närheten, och som en vanlig männsika skulle göra, är ju att reagera. Men inte min far inte.. Haha. Gullpappa!


Flumm!!


Sålde en sånn här i dag..


Dagens hopplock..


Gulle dig! ;)

Kommentarer
Postat av: moa

hahahhah hopp-lock? hahahahaha

2010-03-25 @ 08:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0