Jag måste göra det som känns rätt för mig....

"I can be who I wanna be. Start living my life for me. I am moving on. I can make a change on my own, I am gonna get stronger now, nothing will make med doubt."

Är så jävla kluven. Men jag kommer i alla fall söka till Gävle som första val, det känns helt rätt. Det är ju ändå jag som ska gå utbildnignen och inte någon annan. Det känns helt rätt... Trädgårdsmästare med inriktning på design och hälsa.. Det är liksom så jag! Fast som sagt, det är bara 30 plaser, så vi får se.. Ödet får bestämma.

Men då kommer näsa beslut, om jag inte kommer in, ska jag då jobba ett år och sen söka nästa gång eller ska jag plugga i Karlstad som inte alls känns lika rätt.. Usch, nu ska jag inte tänka mer på det utan på alla studentskivor som väntar mig den här veckan.. Första är i morgon, nästa på tisdag och slutligen en på torsdag.. Gaaaaaahh!! :D


Fredagsutgång..


Lördagsutgång..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0