-"Aldrig har vi haft så få att tacka för så mycket"

Jaha, och vad gör jag! Jag som skulle vara duktig och plugga och nu sitter jag här i stället. Men faktiskt, men behöver lite distans från plugget i bland. Har ett prov i morgon i Historian, men tack och lov är det de sista jag har och även den sista lektionen. Puuuuhh!!

Usch vad jag känner mig äcklad.. I går åkte vi på utflykt med fritisledarna ända ner till Miami för en förträfflig middag. Alltså pizza... Sen blev det självklart en kväll framför tven med familjen annorlunda och en massa chirre och läsk.. Slocknade ganska fint på soffan. Fattar dock inte varför jag gjorde det, hade inte gjort nått speciellt ansträngande under dagen... Hmm.. ;)

I morse väckte en myckt positiv Moa mig.. Och de som känner mig vet att jag har mycket svårt att gå upp på morgonar.. Kom i väg i alla fall och JAG LÄT MOA KÖRA MIN BIL HELA VÄGEN TILL NORRTÄLJE!!! Jag måste helt enkelt varit helt slut. Nej men hur seriös bilkörning blir det om man nätt och jämnt vaknat! Haha.. Vaknade väl till där framåt lunch då jag, Moa och Jessi åkte upp till donken för en ypperligt god lunch på tumanhand! Myspysigt!

Sen spenderades dagen i skola, men det blev inte mycket gjort,utan i stället hade vi tjejer en såkallad konferrans där ett antal punkter togs upp. Mycket trevligt! Sen blev jag helt plötslgit taxi Rimbo och fick med mig ett helt gäng Rimbobor i min bil. Mickis hoppade dock av i Norrtälje, men Martin, Denice och Ida följde med till Rimpan! Därefter skulle jag gått en prominix med tjejerna, men fick bli pizzabud åt pappis i stället. Självklart fick jag med pizza. Därav att jag känner mig äcklad, pizza igår, donken och pizza i dag igen.. Vart är man på väg?!. Vi får helt enklet för mycket inflytande från USA! Haha!

Nu har jag pluggat ett tag, men det var inge vidare kul så jag ska snart försöka roa mig på nått annat sätt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0