Studentskiva nr 2.. - Check!

Fy tusan vad sliten man är dåå!! Gårdagen var helt jävla gaaaaaaalen! Börjar som vanligt med strul. Det var planerat att jag och Jessi skulle åka in på ekonomiernas middag och sen fortsätta senare på skivan. Men det var tydligen strul så det blev inget. Så då var det bara att ladda om och bege sig hem till Sofie där Mickis, Ida, Lina, Denice, Denise, Jacob, Fanny, Angelica, jag och Jessi förade! Grymt vare när vi skulle hoppa på bussen. Hela bussen, och då menar jag HELA bussen var full av en massa glada människor i olika utklädnader.. GRYMT!

Kvällen började helt okej och det var ett jävla drag! Hur kul som helst!! Efter kanske två och en halv timme blir Mickis utsläng, för att någon puttade henne, vilket ledde till att hon snubblade till. Då slänger fittvakterna ut henne. Och detta leder till att jag lackar sönder på en av de kvinliga vakterna och kallar henne subba och en massa andra saker. Då tar en manligvakt tag i mig och slänger ut mig, men han fick sig en och annan munnkänga han med.. De är bara ute efter att ha maktbehov. Jag lackar sönder!! Aja, som jag alltid säger. Hamnar någon av mina vänner i knipa ställer jag upp jag med.. Och det var ju så det blev denna gång..

Vi visste inte vart vi skulle ta vägen och ingen hörde av sig eller verkade bry sig om att man blivit utsläng. Hur fan ska jag klar mig i stan ensam tjej liksom. Ja säger bara, -Jag kommer komma ihåg.. Det blev i stället att jag, Mickis och Fanny till någon rockbar i närheten. Efter ett glas vin där, drog vi Götgatan upp till Studio54 där det blev ytterligare alkohol. Senare mötte vi upp alla som hade varit på studentskivan och åt på doken tillsammans. Eller inte alla.. Skulle ha sovit i stan med Jessi och Denice, men i vanlig ordning blev det ändrade planer. Det slutade med att jag tog mig till Rimbo och sedan vidare mot Gottröra, där jag gick i mina tunna kläder hem i stövlar.. Fy tusan vad nedkyld jag var..

Men jag tycker ändå att kvällen var helt okej. Dock vet jag inte om jag orkar en studenskiva till inne i stan med deras as till vakter.. Tydligen var det nästan 50 pers som blev utslängda och jättemånga som inte var fulla som inte ens fick komma in.. Tacka vet jag Mobergs vakterna.. Höhö




Förkrök!


Sofie och Ida






Barhäng med Moisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0