I dina ögon..

Hade ytterligare en sådan där riktigt seriös lektion.. Pratade bara om vad vi skulle göra i morgon iprincip.. Fan vad jag verkligen tycker att det är världelöst att gå i skolan.. Skulle hellre vara hemma eller nått, får fan mer gjort där.. Men men i morgon ska vi i alla fall gå till tingsrätten och kolla på ett fall om misshandel. Det kan bli riktigt intressant tror jag. Så lite får jag gjort.

Tycker så sjukt synd om min käraste vän som ställt upp på sin klass och fixat och grejerat med en massa saker och vad får hon tillbaka.. Jo bara en massa skit och klagomål! Så nu jag bestämt mig att gå på sam ekonomis middag för att bidra med lite i alla fall! Allt för dig murris! Ska ju ändå gå på skiva, så det blir inte så mycket mer. Kommer bli skit kul. De värsta är att jag sääääkert kommer vara full på middagen eftersom det ingår alkohol och grerjer.. Men som jag säger, man tar bara studenten en gång i livet och då ska de firas ordentligt.

Sen har jag funderingar på vad man kan vara om man har temat; be extream!?!?! Funderar på vara en färg och då menar jag heeeeela jag ska vara det!! :) Vad trors om det?


Helröd kanske? :)

Kommentarer
Postat av: P

Det är så i slutet av gymnasiumet ! ;)

2010-03-23 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0