Söndag, 21 mars - 21:24

Fredagens planer om att kolla på film och äta fruktsallad ändrades på natten.. Moa och jag låg och kollade på en film och i vanlig ordning somnar någon av oss, denna gång blev det jag. Kanske efter två timmar vaknar jag av att Micke och Johan stormar in i Moas flickrum.. Sitter där och snackar en massa skit, och kör sedan hem båda grabbarna. På vägen hem efter vi lämnat de, kommer de på att de inte var så trötta. Så det blev en sväng ut till Närttiis hem till mig. Där blev det lite spel och skön sång med gittarrspel! Kvällen eller natten blev ganska sen.

På lördag morgon kör jag hem killarna och åker sedan vidare till Moisen. EFter ett tag är det dags att åka och jobba. Så hela lördagen jobbade jag och slutade vid stängning. Åkte hem till mig och fixade lite och sedan tillbaka till Rimbo igen. Där natten spenderades på landstormsvägen med tv-tittande och lite försök till att spela tv-spel, då någon tog över kontrollen och jag förlorade...

Söndag förmiddag körde jag ned boysen till Biten där de skulle utgå ifrån innan match. Åkte sedan hem och tog itu med städningen i huset.. Lagade lite mat och kollade på O.C, somnade dock sen och vaknade inte fören halv 7.. Så dagen har varit chill, men nu är jag så pass pigg och skulle inte tack nej till någon att krypa ned i soffan med.. :)

Aja, ska lägga mig och kolla på Johan Falk och sedan i pauserna plugga till provet.. Seriöst! Haha!


Köpte Jackan i Torsdags!


Fruktsallad och frukost! Fan vad jag är nyttig!! :)


Ny tröja på jobbet! Äntligen, den röda var hemsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0