Åh vad jag känner mig mysig!

Alltså myyyyyyyyyys!!! Åh vad jag känner mig mys sugen!! Någon!? ;) Det är världens mysväder ute nu när solen lyser och våren är i luften!

Sen är jag verkligen jätteglad att det blir en resa till Kroatien i sommar! Vi som har pratat om det så länge! Så i dag ska vi kolla flyg dit. Sen ska jag ned på stan och betala en bokningsavgift för min tattueringstid. :) Skojjigt! Sen tänkte jag även försöka springa nu när jag har så mycket energi! Alltså vad kommer allt i frååååån!!

Har även köpt två studentbiljetter i dag! vecka 13 kommer bli gaaaalen! Först på måndagen den 29 är det en studentfest i stan som frisörerna ifrån Åkersberga har fixat, alltså Denise! Sen på tidagen är det i stan igen, som ekonomerna från Roden fixat, och slutligen på torsdagen är det sam säks i stan!! GAAAALET! Som tur är det påsklov efter det, så man hinner vila ut sig.

Juuuste, i dag började mitt nya iv-val, Kommunikation. Skön lärare! Fick prov redan första dagen, Men hon läste utantill ur boken, så det är bara att läsa samma som hon läste så går det nog bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0