Bröllopsmodell!

Igår åkte jag som sagt hem till Jessi för att ställa upp som brudmodell. Jag vet inte hur länge hon stod och lockade mitt hår, men lääänge var det i alla fall! Sen när frisyren var klar gick vi en sväng till Stinsen för att jag skulle köpa pengar till mobilen. På vägen tillbaka får jag ett sms och vi vände om mot Fritis där vi stannade en stund på kvällen. Alltid lika lättsamt att vara med de såkallade "fritidsledarna".

Efter att jag och Jessi gått hem blev hungriga och låg i den omtalade runda sängen och åt mackor ända in på småtimmarna.. Somnade dock efter Jessi, vilket är mycket ovanligt. Hon brukar alltid vara en som är hyper pigg och somnar sist av alla.

Just de, jag har ju fått komentarer om mina armar, så igår satte jag igång och gjorde armhävningar, så nu har jag liiiiite lätt träningsverk. Inte så kul!



Bara lockar i hela håret..


Resultatet!

Det blev jättefint och jag bara lääängtar till detta ska ske på riktigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0