Studentskiva nr 1.. Check!

I går var jag som sagt på studentskiva inne i stan på Rose. Dagen började med lite lätt kaos, men löste sig och det blev förfest i Vreta hos Angelica.. Fett! Under kvällen hände många roliga saker, och jag själv tyckte det var skit kul. Dock drog vi hem tidigare eftersom alla andra utom jag i gänget inte gillade musiken.. Haha, konstigt.. ;) Så det blev hem till Jessi i Rimbo för att sova. Men skönt var det.

Just det, jag blev inplockad i ett separat rum för att prata med två kvinliga vakter.. De tyckte att jag var för full... Alltså lacken, jag var inte alls full... Tydligen så förbjöd de jättemånga att handla och tog ifrån folk alkohol.. Fan vad jag älskar mobergs vakter!! De är mycket bättre...


Tog en sväng med bilen in till Norrtälje i dag med Jessi och Bebis! Hur söt är inte den ungen! Jag vill verkligen ha ett eget barn. Hade väldens drömm i natt om att jag var gravid osv. Känndes konstigt nog helt rätt!

Lämnade av Sofie och plockade upp Ida för att efter de åka ned en sväng på stan för att handla diverse saker till dagens studentskiva! Har precis kommit hem och nu är det brottom! Tydligen så hade sam ekonomierna bjudit 10 stycken för mycket till middagen som jag och Jessi skulle gå på. Så vi fick reda på att vi inte fick delta.. Riktigt tråkigt!! Så nu blir det förkaka i Norrtälje i stället!!

Kommer bli en grymm studentskiva även i dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0