Spontana jag!

Dålig jag har blivit på att blogga då. Kanske är för att jag har sååå mycket att göra.. NOT! Hahah.. I går åkte jag till mormor en sväng och lagade lunch med henne. Det var mysigt och självklart gott!! Jag hör hemma framför spisen.. haha! Sen gick jag och Moisen till badhuset, jag skulle sola och Moa skulle simma. Men det var på tok för mycket folk, dvs barn i bassängen. Ganska lågitskt eftersom det är sportlov. Sedan fick vi skjuss av Taxi Norrtälje.. Nej då, Johan kom och plockade upp oss, fanns väl någon tanke på att vi skulle varit smakråd när han skulle handla ett soffbord. Även Ossian vad med, men han gick mest och rev ned saker. Låter som en helt vanlig dag på Fritis helt enkelt...

Vi åkte hem till Moa och skrev en lite inköpslista på vad vi skulle handla.. Jag och mina listor.. LOVE IT!! Hahaha, Jag kan inte rå för det, men jag är verkligen tvungen att lista upp saker hela tiden för att hålla koll på mitt liv.. Vi åkte i allfalll och handlade lite onyttiga saker, men även frukost och styrde sedan bilen mot okänt mål.. Alltså Närtuna, mitt hem nr 4  :)

Där slappades det som aldrig förr i min lilla soffa. Efter en stund dök Jessi upp och klämde ned sig.. Myspys! Kvällen bjöd på ett och annat. Vaknade i morse och Jessi var försvunnen!! Nej då, hon hade gått till bussen för hon var tvungen att åka hem och lämna ett busskort till hennes bror.

Efter några timmar av tillvaknande åkte jag,Moa och Jessi till Norrtan för att uträtta lite ärenden.. Dock hemliga ;) Köpte ett solpuder och ett gegantiskt halsband som jag bara ääääälskar ! Var helt enkelt tvungen att köpa det.. Spontana Erica ;)

Stack in huvuvdet på Coop för att hämta min nya arbetströja! En GRÖN! Jättefint! Sen var jag tvungen att köpa voltaren för min rygg värker som aldrig förr! Fattar verkligen inte vad jag har gjort!! Hoppas på massagen, men det ser ganska mörkt ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0