Som himlen har sina moln!

Jag har spenderat lite tid med Moisen och Vanessa i centralkorridoren för att vara med när de skulle säja studentbiljetter till deras skiva. Fick sedan i UPPGIFT av Moa att under den tiden jag skulle vänta på henne skulle jag skriva hur mycket jag uppskattar och gillar min BFF!! Så visst!!

Moa du är som för mig, luften jag andas, som havet har sina vågor, som solen har sina strålar, som himlen har sina moln, som träden har sina löv, som blomman har sin stjälk att stötta sig mot, som apan har sina loppor, som sommaren har sina flugor, ja du är helt enkelt att för mig och finns alltid där vad som en händer. Även fast vi kommer vara långt borta från varandra under en tid kommer du alltid vara min bästa vän och en vän som kommer följa mig genom livet. Vi kommer stötta varandra när livet känns som värst, kommer finnas där när livet är som bäst, och aldrig ska vi låt nått komma emellan vår vänskap...

Nu får vi se om hon godkänner detta :) Hihi. Puss på dig Murrvan!!




Bara för att jag måste!


Fast den är hemsk, så vill jag bara bjuda på den!


Kommentarer
Postat av: the BFF!

åååh lilla älsklings gumman! blir tårögd.... men jag är fanimig ingen loppa :((



Känner också att även om vi är ifrån varandra ett tag så kommer vi hitta tillbaka till varandra lika snabbt igen när jag kommer hem! Eller nej, inte hitta tillbaka för vi ska maila varje dag!!!! och jag är ju faktiskt bara 36 timmar bort..... ;) älskar dig! <3

2010-03-12 @ 18:13:48
URL: http://myhoneybun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0