Ryktas om exotiska frukter med vit choklad..

Ja jag har kollat på Hocky, men ville jag det eller.. - Nepp.. ! Men 3-2 till Canada, bra där. Nej då, ska inte var så nu. Det var helt okej att slö titta på det, men det jobbiga var att jag var typ hyper pigg.. Varför jag nu kunde vara det eftersom jag hade sovit minimalt lite i helgen och ändå jobbat både lördag och söndag.. Bra gjort tjejen!

Moa och jag vaknade vid hav två i dag!! Vad händer liksom!? Moisen kirrade käk, eller hon värmde på det som jag hade lagat dagen innan.. Sen har vi degat framför datan och kollat på Kjell. DRÖMMEN!

I dag SKA jag springa. Gött som fan, är riktigt tagga på det. Blir nog hem till mig i kväll. I morgon ska jag ju till mormor och laga lunch, gulliga jag. Nej men jag mailar en inköpslista och hon handlar, sen lagar vi det tillsammans och spenderas lite barnbarn och mormor tid. Myspys!

Ska jojna Moa i sägen med ostkrokarna.. Har jag sportlov eller.. Jo det verkar som det... Ryktas om exotiska frukter med vit choklad..









Moa blev på smällen i sommras..


Bankär och brun ;)





Ursäkta alla bilder, men jag var bara tvungen. Satt och kollde igenom Moas bilder, skulle kunna lägga ut hur många som helst..!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0