Rosenrot

I dag har jag varit på min första rättegång! Det var faktiskt rikigt intressant och jag tror att det är bra att ha tagit del i en för att kunna förstå att det inte alls är som på tven. Sverige är verkligen ett mycket milt land, men på ett sätt är det bra, men i vissa lägen är det verkligen botten... Vissa straff är verkligen på tok för milda och de som gjort sig skylldiga borde verkligen få ett högre straff.. Men men.. Nog pratar om sånt. Hittade en beskrivingn av en av de kosttillskott jag äter varje morgon. Det var lite kul att läsa, trodde att jag bara skulle bli pigg av det, men tydligen inte bara det:

Energihöjare
Rosenrot är ett dagligt tillskott för din ork, lust och energi. Innehåller ett högkoncentrerat och dokumerat extrakt som motsvarar cirka 1200 mg torkad rosenrot.

Dospris: cirka 3 kr/dag

Usch vad jag kostar på mig, men jag tycker faktiskt att den är bra! Sen äter jag även två andra, men kommer inte på namnet på de just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0