Optiska illutioner

Alltså, jag säger bara en sak.. Katastrof! Hade prov nu på morgonen i Kommunikation. Det var som taget ur boken.. Frågorna låg i samma ordning som man läste och de som var frågorna var det krusriva.. Haha! Kommer lätt få VG på provet. Eller det beror ju på hur hon bedömmer mina svar, men jag kunde ju allt så.. Men jag ska inte klaga, det är ju drömmen med sånna prov..

 

Alltså i går var jag så sjukt rastlös, skulle gå upp och lägga mig och läsa.. Kunde verkligen inte sova, låg verkligen och vred och vände på mig. Sist jag kollade på klockan var den halv 1 och jag lääär ju inte sommnat före ett i alla fall..

 

Sitter nu och väntar på att Moisen skall sluta så vi kan gå och äta. För vi fick nämligen en timme på oss att skriva ut en bild inom optiska illutioner... Så jävla soft.. Har nu bara en lektion kvar den här dagen och jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Kommer tråka ihjäl mig, är sjukt rastlös redan nu liksom..


Pinnarna är raka, men tack vare de vita så ser de böjda ut.. Detta fick vi en timme på oss att hitta.. Inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0