Om tiden vill i fatt!

Fredagen blev inte som planerat, utan mycket bättre ;) Lördagen fick jag och Moa lite lätt panik för ute sken solen och vi kände att vi verkligen måste göra NÅTT! Så vi fick för oss att åka till Arlandastad för att köpa lösnaglar. Men när vi kom fram så hade den affären lagts ned... Inte så lyckat. Men jag hittade en bikini, ett par skor, strumpor och massa mat. Så nu lägre är mitt kylskåp ett bra kylskåp fyllt med mat! GOTT GOTT!

Kvällen spenderades ensam i soffan framför melodifestivalen. Inte så lyckat eftersom mina favoriter åkte ut... Så jag slocknade i stället.. Vaknade en timme senare av världens nackspärr.. Inte så bra. Gick upp och la mig och somnade dirr. Vaknade sedan några timmar senare av att fritidsledarna ringde och ville anlita mig och min privata firma. Vad gör man inte för de gulliga ledarna!

I dag har jag faktiskt tagit tag i disken och fixat lite i hemmet. Åkte sedan bort till pappsen en sväng för att betala några fakturor och sen laga mat. Blev Chiliconcarne med ris.. Helt okej! Fick även med mig mat hem till två matlådor! TOPPEN! Sen har jag pluggat en hel del oxå.. Eller en hel del var väl att ta i, men lite i alla fall. Har kommit in i en depperiod. Kan vara för att jag kollade på sista avsnittet på säsong 3 i O.C där de alla tog studenten och sen skilldes åt olika håll!!! Jag vill verkligen inte mista mina kompisar, men samtidigt vill jag ha en utbildning. Och 3 år är väl inte så mycket. Som jag sa till Moisen, är man äkta vänner så finns de kvar. Och de hoppas jag verkligen. Sen fick jag ångest över lite annat som är mer personligt.

Nu blir det ytterligaren en ensam natt, skönt faktiskt. Har varit med Moisen ända sen förra fredagen tills i går. Inte illa upp gumman, men det var GULD att sova ensam!


Tjejer! Kommer ni ihåg! Detta är 3 år sen!!!! HELT SJUKT!


Kommentarer
Postat av: Syster

Kämpa på !! Inte lång tid kvar !! Tänker på dig !!

2010-03-08 @ 09:41:57
Postat av: moa

HAHAHA men hallååååå, wiihuuu skolavslutningen i nian! (y)



och du sov väl allt annat än ensam!? ;);) landade örnen? HAHAHA

2010-03-08 @ 10:07:19
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Jo jag vet, men det är därför jag får panik, för att det inte är lång tid kvar..



Hahahahhaaha jaaaa veeeet!! Heeelt sjukt läääänge sen! Haha gjorde jag?! ;) OM den gjorde! HAHAHA

2010-03-10 @ 10:29:57
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0