Min helg i stora drag

Men hallååååå! Vad händer med mina inlägg.. Skäms på mig.. Haha.. Aja, i fredags så gick jag och bokade tattueringstid och fick redan nu på FREDAG!! Shiiiiit vad jag börjar bli nervös!! Iiiiihhh! Kul att han sa att han trodde det skulle ta typ två timmar.. Men aja, det blir nog bra. Fredagkvällen spenderades med Moa och mina kära ledare. Skulle upp och jobba tidigt på lördagen så det blev inte så sent för mig.

Lördag gick jag som sagt upp vid halv 7 för att sedan vid 7 tiden åka till jobbet. Det gick bra att jobba, men efter 5 och en halv timme fick jag lite lätt panik i mina ben. Ville bara ut och springa eller nått. Men efter jag slutade åkte jag hem till Moisen där vi gick en promenad och bara chillade framför tven och någon film.

Söndagen vaknade vi hyfsat tidigt och vi bakade scones till frukost. Mmmm mumma! Sen blev det en sväng till Norrtälje för att Moa ville köpa gardiner. Men som alltid kom jag hem med saker även jag. Köpte tre jättefina kuddar med fjärillar på! Känns lite vårigt/sommrigt! Sen började jag jobbar vid 4 tiden igen. Jobbade till stäning och åkte sedan hem och duschade. Kvällen spenderades framför tven, Mysigt vare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0