Kommunikation

Har blivit en ond trend det här med varranandagsinlägg.. I måndags gick jag och Moa i allafall ned på stan för att betala min handpeng på min Tatto, sen gick vi vidare och kollade runt i några affärer. Jag köpte en väska, och skulle köpa en jacka som jag blev direkt kär i. Dock var den för liten och det skulle inte komma in nya fören i dag typ. Så efter skolan ska jag ned och se om den finns kvar!!

På måndagkvällen var jag och min faster Annette ute och gick en långpromenad! Gick nästan exagt en timme på kvällen, hur skönt som helst!

Tisdagen så jobbade jag på mitt kära Coop hela dagen. Men när jag slutade vid 20:15 plockade jag upp en hyper Moa och vi begav oss hem till Närtiis! Där blev det Pearl Harbor, som jag sett hur många gånger som helst! Fast den är lika bra varje gång. Både jag och Moa somnade dock och jag vaknade inte ens när han smsa mig! :( Vi förflyttade oss upp till sängen och sov vidare.

Vaknade hur pigg som helst i morse och gick ned och duscha. Har nog aldrig sett Moa så chockad! Att jag gick upp tidigare en henne alltså!.. Nej nu ska jag ta itu med mina restuppgifter i Engelska B.. Usch vad det ogillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0