Kanske den här gången.

Ni vet när allt känns så där meningslöst och man känner att allt bara känns trist och mörkt. Så känner jag nu, varför vet jag inte. Har haft en mycket trevlig dag med många positiva överrraskningar. Men just nu känner jag mig allmänt depp! Usch, jag borde ju vara hur glad och pigg som helst! Solen skiner på dagarna, skolan börjar lida mot sitt slut, vissa kurser är avslutade, värmen är påväg, vännerna gillar jag mer än annat och ja, allt är helt enkelt bra. Våren brukar ju förknippas med kärlek och man får ett allmänt pirr i magen bara man tänker på hur man snart få slänga av sig vinterjackan och bara gå omkring med bara ben och armar utan att frysa. Det ända man behöver är solens strålar mot sin hud... Men är det verkligen så.. - Nej jag skulle inte påstå det. Solen är inte de ända man behöver, man behöver nått som värmer upp ens hjärta..

Nej usch vad djup jag blev nu, men jag känner mig allmänt depp som sagt. Men jag hoppas att när jag vaknar upp i morgon och får se solen lysa in genom mitt fönster tänker andra, mer positiva tankar.

Känner på mig att det som har satt igång mina taknar har med de saker jag upplevt och sett idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0