Jag har koll på läget!! Än så länge i alla fall...

Dagen började med ett lååångt samtal med klassen om hur vi skulle göra med studentflak, middag, resa tillsammans osv. Slutade med en massa positiva resultat. Gud vad jag har kramp i magen. Usch, jag vill, MEN ändå inte!! Vi ska i alla fall en idag i maj, grilla, tälta och bada hos Filip i hans sommar stuga. Kommer bli supermysigt! Men nu först ska jag fokusera på alla dessa studentskivor som ska gås på!!

Skrev ett prov i dag på resursen i historia, tyckte att jag kunde en hel del, men inte när jag väl fick syn på provet.. Sååå typiskt. Men men, fick veta senare på dagen att jag fått g+ på det! Positivt! Och med det blev det VG i slutbetyget! Jag blev mycket nöjd! Fick även veta i dag att jag fick VG i idrott!! Skiiiitabra juuu! Hade hoppats på det, eftersom jag skrev vg på provet!

Sen har jag även gjort lite ändringar i mitt schema. Kommer inte att ha Svenska C nästa period, utan komunikation. Jag och Ida gick och böt, eller jag gjorde det, för när vi kollade vilka som var i den gruppen stod Ida redan där! Den bruden har koll hon! Åkte hem till Moisen efter skolan för att hämta säsong 4 av O.C. Stannade på ost och chokladbollar.. Den tjejen kan rulla bollar hon!.. Mmmm mumma..!! Resten av kvällen har bestått av O.C och kommer även avslutas med det.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: moa

HAHAHAHA "den tjejen kan rulla bollar hon" kaaaaaaaaaaaaan misstolkas!

2010-03-10 @ 22:26:54
URL: http://myhoneybun.blogg.se/
Postat av: ERICA

Hahahahahah Hopppsan!! Äsch! Jag fattar vad jag menar i alla fall ;) HAHA!

2010-03-11 @ 15:52:56
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0