gästblogg

HEEEIIIYYEE!


Erica och jag bestämde oss för att gästblogga på varandras bloggar.. Vi har varit helt hyper här i skolan idag, sprungit runt och skrikit, busat och håll på. Kan det bero på solen eller något annat troo?

Vi har framtidsdag här på skolan idag så inget är seriöst, så varför ska vi vara det då lixxååm? Nejnejnej, FAN heller att vi är seriösa! du du dudidudududu duuu, du du dudidudududu duuu, du du duuu duuu!

Sitter här och smaskar på godis nu. Jag och rajk hade en taktik med att en låtsas vara intresserad av skolan som är i montern och den andra plockar på sig FETT med godis! AAAASNICE!

Men vi ska väl också ta oss hem till kära rimbo snart. Någon av oss kanske till landstorms vägen... vemvet? Fast det vet man ibland inte förens halv två på natten. Folk kan ju ändra sig lixom..... Hoppas iallafall att erica bestämmer sig för att skita ned mina lakan istället för dom ett litet tag i dag iallafall. Iofs är de ganska smutsiga redan................ bara för att detta är ericas blogg måste jag klämma in ett Helt Okej här... HAHAHAHAAH

Måste bara säga en sak också. Jag hade bokat in mig på ett seminarium hos försvarsmakten idag.... Jag tänkte lixom att det skulle komma massa snigga militärer i uniform och basker och bara stå och snygga sig.. Men NEEJ då är det en rödhårig jävla kärring med 3 kilometers överbett som ska ha seminariumet... Gick moa dit? Neieii...

Tack och hej leverpastej! / your honeybun









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0