FIFA kan göra en lung Erica till en helt hysterisk Erica!!

I går kände jag att det inte känndes så säkert att vara kvar hemma i Närtiis eftersom det var värsta snöstormen och jag skulle ta 8 bussen på morgonen in till Norrtälje. Så Moa och jag åkte hem till henne i Rimbo, hann med att gå en promenad och sedan kolla på film innan vi slocknade..

Vaknade jättepigg i morse när klockan ringde vid 07:00 och efter 40 minuter fick jag upp Moa ur sängen och i väg till bussen. Uträttade lite ärenden och sen tillbaka till Rimpan igen.

Sedan ringde Micke och undrade om inte vi kunde komma över till han och hålla  han lite sällskap. Det är nämligen så att i går fick lilla Micke murbruk i ögat och det kunde ha slutat illa, men som tur var så gick det bra, men han har ändå väldigt ont. Så det blir FIFA-spel för första gången för mig.. Och Gissa vem som tar hem första segen!! JAAAAAG! Och även andra! Men den kom Moa och plockade hem två segrar på raken. Men jag trodde verkligen inte att man kunde bli så uppspelt av ett tv-spel! Jag stod upp och skrev och svor, samtidigt som jag försökte styra mina spelare med mina armar.. As kul!!

Sen skulle vi planera kvällen och skrev en utomordentligt bra lista som sedan Ossian sabbade.... Så nu är det ändra planer.. Kanske blir en ny lista på de.. Haha!!


Har nog nästan aldrig sett så  mycket snö under mina hela 19 år i livet!! Helt sjuuukt!!''


Men det var vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0