En ny skapelse!

Åhhh Drömmen!! Det har spenderades tid i den omtalade staden Rimbo med en person.. :) Sen har jag varit och tattuerat mig i dag! DRÖMMEN! Blev verkligen jätte nöjd! Killen, eller ska man säga mannen, som gjorde den på mig var riktigt duktig och det känndes riktigt bra att ge han mitt förtoende.. Och ni kan ju själva se vad ni tycker, men jag är verkligen råååååå nöjd! iiiihhhh vad jag längtar till sommaren då jag kan i shorts, klänning eller liknande och visa mina ben!! Jättefint!! :)

Var hem en sväng till Närttis och hämtade lite saker och sen åkte jag och Moisen till mitt kära Coop och handlaade lite mys till kvällen.. Som det ser ut nu kommer den spenderas i Moas inte allt för stora, men ändå mysiga säng, med fruktsallad.. (vi ska som sagt börja ett nyttigare liv nu lagom till sommaren). Det kommer bli mys och det ryktas om Avatar...




Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fint Erica :D lite sugen jag bliiiiir

2010-03-19 @ 21:03:13
URL: http://vanessajacqueline.blogg.se/
Postat av: Kevin

Riktigt snygg gaddning! =)

2010-03-20 @ 07:48:53
Postat av: ERICA

Jaa jag blev riktigt nöjd faktiskt! Men den är fortfarande svullen på bilen, men det kommer bli guld när det lagt sig! :)



Tack! :)

2010-03-21 @ 20:52:31
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0