Cash Flow!

- Koll på Cashen? Nepp! Men vad gör det när man får de gjädjande beskeded varje månad att lönen kommit! Denna gång var den på mer än väntat och jag blev super glad! Nu ska jag genast beställa tid för att skaffa mig en till tattoo! Lagom till studenten och sommaren!

I dag vaknade jag och kände hur meningslöst de vore att gå till skolan. Hade bara två lektioner och dessa var UF-lektioner och eftersom försäljningen går som den går just nu så finns det inte mycket att göra. Så jag tog en mycket lång sovmorgon, gick ned och åt en mycket god frukost. (för en gångs skull har jag mat i kylskåpet!)

Sen blev det på med mina snygga springkläder och ut i det vackra vädert och springa! På vägen hem stannade jag till hos pappsen och blev sedan kvar där ett tag. Åke sedan med han och hämta lillsyrran på dagis. Vi stannade till på gottröramacken på tillbakavägen. Där skulle pappa bjuda mig på glass. Men vet ni hur sjukt dyrt det har blivit att köpa glass eller!?!?! HEEELT SJUUKT!! Tror jag såg att den dyraste glassen gick på 28 kronor eller liknande! För en liiiiten pinnglass liksom! Aja jag tog någon ny med guldöverdrag från magnum.. Gott!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till Jessigullan där jag även ska spendera natten! Hon ska nämligen träna på en bröllopsfrisyr på mig eftersom jag ska vara modell åt henne i skolan. Jättekul!! :)


Springkläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0