10:23

Usch vaknade vid halv 8 i morse och ringde genast Moa för att fråga om hon ville åka bil med mig till skolan.. Men nepp! Den jävla kärringen var ledig!! Kan man säga att jag också är, det är riktigt soft i skolan och känns riktigt världelöst att sitta här.. Det finns liksom inget att göra. Åkte mest in för att jag skulle träffa mormor över en lunch! Myspys! :) Hon ska även fixa min klänning till studenten. Eller hon ska sy dit några knappar!

Senare ska jag ta en lite sväng till Moa och vi ska ta en promenad i skogen för att plocka påskris! Haaalllåååå, snart PÅSK ju!! Guld de ju!

Har räknat ut att jag har/ska jobba 5 helger i rad.. Vilket liv... NOT! Men Money money lagom till studenten och vår resa till Kroatien!! SOFT!


Kommentarer
Postat av: Cindii

Har frågestund på min blogg, så kika in och ställ gärna flera frågor! :) Ha en trevlig kväll! :)

2010-03-19 @ 18:04:49
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0