Vad ska man hitta på för något, när jag redan känner mig rastlös?!

Usch, orkar inte uppdatera nått vidare i dag heller. Gick upp vid halv 6 och for till jobbet vid halv 7... Fick jobba till 16.45 direkt, fast jag bara skulle pröva lite dag och ta det lungt. Så lagom sliten är man nu.. Moa och Vanessa åkte med mig till Norrtälje och vi hyrde film och köpte mat, dock skulle Vanessa åt annat håll så det fick bli jag och Moa.

Efter maten somnade jag fint framför tven medan Moa låg på den andra sängen och kollade. Vaknade av en chock när någon kastade sig i sängen och kröp upp i skeden. Hade varit mysigt om det hade varit en kille..........

Men nu har Moa gått iväg en sväng på lite äventyr, vi får helt enkelt se om kvinnan dycker upp här i natt när det är dags att sova.. Jasså, sovplats, de är de ända man duger till... ;) Så nu sitter jag i min ensamhet och får helt enkelt kolla på filmen ensam.. Inte allas någe skojj..

Får helt enkelt vila upp mig, för i morgon ska jag gymma. Ska bli så jävla skönt att återuppta gymmandet igen, Känner mig rätt världelös som inget gör mer än att jobba.. Usch, förändring tack?? Äventyr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0