Presentproblem.

Har haft ännu en stressig dag.. Började med att pröva en klänning som mormor skulle sy upp, av med den och ned på stan för att köpa en present till min kära lillebror. Kan någon säga mig varför det är så jävla svårt att köpa något till en kille på 11 år!?! De är ju liksom mitt emellan stor och liten.. Men det fick bli en keps i alla fall. Sen köpte jag även en stor fin ros som var på ett träd till min Faster Annette och Patrik som jag har lånat stugan av i nästan två och och en lite försenad födelesdags present till Annette eftersom hon fyllde i söndags..

Så efter jag handlat var det tillbaka till lägenheten äta, fixa med tvätten och sedan hoppa på bussen till pappa. Där klippte Jessi mina småkusiner, lilla syster och pappas tjej Sanna. Hon blev riktigt fin i håret faktiskt.. Sen körde Jessi och jag ned till Ica där jag hjälpte henne att välja blomma till en av hennes kompisar som tog studenten.. Slutligen bar det av hemåt..


Jackie, minsta kusinen..


Bella, mellan kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0