Förskyld! Åh nej!

Gårdagen vart mycket lyckad hemma hos Denice och jag gillar verkligen när man är ett gäng och sitter tillsammans på någon altatan, vid ett långbord, dricker lite och spelar spel och umgås. Riktigt trevligt faktiskt!!

Efter lite för mycket vin i går kom Moa och hämtade mig med min bil, lilla gumman! Hon får stå ut med mig i vått och tort.. Det var riktigt kul i alla fall, trotts lite för mycket alkohol på för kort tid.. Men jag gick gladligen upp i morse och solade med Moa hela dagen tills jobbet kallade. Fast jag måste tillägga att jag var ned och köpte pizza på träffen. Bjöd Moa på en oxå eftersom hon var så gullig och lät mig sova där i helgen och lägga energi på mig.. :)

Jobbet gick rikigt bra, förutom att jag blivit riktigt jävla förskyld! Jättejobbigt!! Inte nu liksom!! Det är ju studeten när som helst!! Aja, ska gymma  i morgon ändå, inte så smart, men skönt!


fyllekäk hos Moa, observera att jag har smörat på korven och under... !


Jag älskar mitt jobb! ;)


Jobbarhelg!

Och Moa hade i vanlig ordning en softar helg!


Mormor har sytt upp min klänning nu! Jättefin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0