Fullt ös, medvetslös!

Ni får ursäkta min sega uppdatering men jag har haft fullt med cirkus i tisdags med lillsyrra och pappas tjej Sanna. Sedan tisdag natt spenderades med Jessi, samt onsdag. Då vi var i stan med hennes familj och hennes brors tjej Veronika, då jag hittade ett och annat.. Sedan efter en varm dag i stan blev det en tur till trädgårn på kvällen. Dock tidig hemgång då både jag och Jessi var helt slut efter en intensiv shopping dag.. Blev film, men i vanlig ordning somnade jag nästen innan filmen ens börjat..

Tordagen började med solning på Jessis altan, men finns det någon mer rastlös människa än Jessi, - nej jag tror fan inte det.. höhö.. Så det blev till att åka hem till mig och börja packa och köra bort de sista sakerna från huset. Gick undan när Jessi var med ska jag ta och tala om! Sen blev det städning och köra det sista till mormor. Där blev det middag och att bära upp allt från bilen. Sedan stack jag och jessi iväg och solade, och ja tillbaka till mormor och Jessi hem..

Sen blev det uppläggning av klänning och en massa fixande med vart jag ska ha alla mina kläder.. Men vi har löst det mesta och allt är under sin kontroll :)


Så här tomt blev det efter att Jessi hjälpt med med alla sakerna.. Nu ska bara pappa hjälpa mig i morgon med ett bord, säng och dator..


Jag och Jessi påväg till trädgårn..


Jag blev med barn tisdag till onsdag...!! Urgullig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0