Uppdatering..

Har verkligen inte orkat uppdatera bloggen.. Vaknade halv 3 i söndgs efter en helt okej kväll på krogen med bästa Jessi och Bettan.. Underbara tjejer det där!! :) Åkte till gymmet och tränad med faster Annette och det gick fatiskt riktrigt bra den här gången! Sen fick jag med mig Jessi hem tillbaka till Norrtälje där det blev chill framför tven med ostkrokar.. Mmm, sorgligt nog är jag nog den största GG som finns... Får träna lite hårdare eller bara hoppas på att någon vill ha mig för den jag är..

I dag var det tänkt att jag skulle åka och gyma och sen en sväng till pappa. Men coop ringde mig och behövde personal så jag åkte och jobbade i stället.. Det är rätt tungt jobb men helt okej.. Har precis ätit en snabb middag.. Ravioli.. Och nu ska jag snabbt åka en sväng till min morbor och välja ett foto som jag ska skicka som tackkort till alla som kom på min student. Sen ska jag få sällskap av Moa och Jessi. Rycktas om en promenad eller nått i den stilen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0