Tidig hemgång från trädgrån i dag....

Har precis koomit hem från trädgårn.. jag som trodde det skulle bli en lugn kväll för mig,. Visst blev den lugn... Börja med att Sofie ville att jag skulle komma över till henne, där Amanda, Josse, Ida och Sofie själv var. Blev en och en halv vinare för mig.. Inte bra, jag som ska jobba i morgon.. Kände att det inte fanns nått som lockarde mig på trädgrån, så jag fick skjuss hem av min älskade vänn Moa. Dock sover jag ensam i kväll, men vi får se om hon kommer senare i natt. Hon är så välkommen så.. Usch, sen när börjar jag banga trädgårn.... Säg det..

Aja, ska hoppa ned i sängen nu ialla fall..

Puss och god natt!!

'

Okej,  nådigt fulla jag ser ut att vara.... Kan nog stämma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0