Studentlunch

Åh alltså i dag har hittils varit en alldels underbar dag.. Började med ett foto med alla underabara människor i klassen, gick för att byta om till en annan klänning.. Man vill ju inte använda den vita allt förmycket eftersom den ska sparas på till fredag..! Sen fick vi idén att vi skulle fixa lakanden till våran lastbil. Okej, de blev helt okej! ;) Trotts alla klagomål från min sida, eller jag skulle inte kalla det klagomål, utan mer idér och påstående.. Sen blev det dags för den väntade lunchen med trerätters på menyn.. Gottgott!! Var riktigt trevligt och när våra lärare sjöng för oss började jag såklart grina.. -Och gissa vad. Jag var ensam om det! DÄRFÖR måste jag köpa en vattenfast mascara tills fredag, för jag är rätt kännslig av mig..

Nej nu blir det att fixa sig, för som sagt, ytterligare två plåtningar står på spel.. Sen blir det trädgårn med alla kära vänner!!

Just de, sen har ju min kära mor, syster och bror anlänt från Värmlandsskogarna.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0