Spontan tripp med syrran i morgon!!

Det här med att ta det lungt var lite fel av mig att säga. Kommer till gymmet där jag möter upp min faster, blev nästan mer prat än gym. Men vi båda hade mycket att prata om och jag behövde en hel del råd om saker och ting. Åkte vidare och plockade upp Jessi och vidare in mot täby. Där fixade jag min klocka så nu sitter den perfekt, skulle bara ha köpt en marcara men det blev lite mer.. En kavaj, blus och en gardigan..

Det roligaste är att jag och syrran har precis planerat en lite tripp ned till Ullared i morgon.. halv 7 åker jag bussen in till Rimbo för att jobba, slutar 11 och 11.15 går bussen in till stan och tåget 14.25 mot Karlstad. Framme i Karlstad halv 6 då jag åker till mamma för att spendera några timmar där tills klockan blir 02.00 på natten. Då åker jag och syrran bil ned till Ullared, men det roligaste är att jag inte vet vart det ligger så jag bad att få köra första biten. Sen är vi där så länge vi orkar, och om vi känner att vi orkar kör vi hem på samma dag, alltså torsdag, annars sover vi i bilen och åker hem på fredag. Tillbaka till Karlstad, stannar hos mamma ett tag, åker hem på fredag kväll. Jobbar lördag... Härligt när det händer grejer!!!!!

Moa komm över en sväng och lagade mat medan jag och syrran bokade tåg för fullt, men hon åkte ganska snabbt efter maten. Så nu håller jag på att packa i hop lite saker inför i morgon.


Morgondagens kläder..


Klockan jag fixade i dag, som jag fick av mormor i studentpresent!

Kommentarer
Postat av: Annette

Fin klocka, jag vill också ha en sådan!

2010-06-16 @ 18:40:52
URL: http://hosmagdas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0