Söndagen den 27 juni..

Har verkligen inte orkat uppdaterat sen midsommar. Men en kort resume.. Det var en riktigt trevlig midsommar med många nya ansikten, dock lite strul med en väska som försvann, men allt är löst nu och blickar jag tillbaka är jag nöjd över årets midsommar. Kunde dock ha spenderats med någon.

Var riktigt bakis i går, och då mernar jag riktigt bakis.. Brukar aldrig må dåligt på de sättet att jag måste spy dagen efter, men i går lyckades jag även med det.. Kan nog ha varit all skumpa jag drack... Så gårdagen spenderades i soffan/sängen med Jessi gumman, men chips och dipp. Gott gott! I dag har jag jobbar och nu ligger jag i sängen för att tagga om till ännu en arbetsvecka..

Har lagat verkligen mycket mat nu i kväll som kommer bli några lunchlådor till jobbet.. Jag älskar verkligen att ta hand om mig själv i ett ordentligt kök/ lägenhet. Nu måste jag fixa med min tvätt också..

Seee yaaah!



Bild från någon dag i veckan då vi var på fotbollsmatch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0