Så onödigt med svartsjuka..

Måste bara säga att jag tycker det är så sjukt onödigt att vara svartsjuk på en tjej som har haft ett förhållande med en kille för sjuuukt länge sen och verkligen gått vidare för länge sen. Men att man hälsar och fortfarande vill vara vänenr är väl bara normalt i mina ögen, eller? Sluta vara så sjukt svartsjuk, det är ju ändå han som valt dig, så han vill ha dig, trotts att han kan fått ett återfall för länge sen, men snälla lägg ned.. Orka att gå till vännerna och be se göra saker åt en. Orka förstöra en klänning bara för att man tror sig veta nått, bara för att man tror att någon är intresead. Vänner, har du/ni hört talas om det någon gång? Nej kunde inte tänka mig det.. Äsch, jag säger bara lägg ned.. Om kvällen blev förstörd så har ni er själva att skylla, jag hade i alla fall en toppen student och den kunde inte ha blivit så mycket bättre!!

Galet!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOOO RAJKI!!

2010-06-15 @ 21:45:27
URL: http://vanessajacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0