Popcorn i sägen = mys!!

Är verkligen heeelt förstörd.. Förstår alla stackars arbetare som behöver utstå denna trötthet varje dag. Men i och för sig så gick jag och la mig vid halv 1, gick upp tjugo över 5 och var på jobbet från 7 på morgonen till 6 på kvällen... Döden!!

Åkte bussen hem och stöder på Ida! Riktigt trevligt att växla några ord med henne. Följer med in på flygis när hon ska handla och sedan vidare hemåt. Där möter vi Jessi och Moa som följer med mig hem.. Fixar mat och hamnar sedan i sängen.. Har inte rört mig sen dess. Ögongen är på halvt hela tiden och jag känner mig förlamad i hela kroppen... I kväll ska jag lägga mig tidigt... Haha, tror jag på det där själv eller..? Jo jag måste intala mig till det..

I morgon ska jag försöka få lite sol, åka till pappa, gå på min lilla systers avslutning och slutligen gymma.. Inte en dag med lung och ro här inte..


Mina små gullungar kom in med en egen skål till mig medan de är ute i köket och lagar en kladdkaka utanägg!! Får se hur den smakar sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0