Kvällsuppdatering..

Nu sitter jag hemma hos Moa efter en dags jobb+bad+film med brudarna.. Filmens namn kommer jag inte ihåg, men det var nått om Mr and Mrs Morgens.. Moa och jag har suttit och fixat lite med camping till i sommar när vi åker, och jag har konstaterat att jag är ledig 12 dagar på 7 veckor!! Galet lite!! Apropå jobb, i dag höll jag verkligen på att börja grina och sluta jobba... I bland kan mina arbetskollegor verkligen vara riktigt elaka!

Nu ska vi snart sova eftersom klockan ringer tidigt bara för att i morgon ska det bli 28 grader varmt. Gissa vad jag ska göra hela min lediga dag!? Jo sola!! Galet skönt!! Hoppas på lite färg eftersom jag jobbar hela sommaren..


Kommentarer
Postat av: Annette

Snygg ögonmakeup! Den får du gärna lära mig vid tillfälle!

2010-07-01 @ 11:19:52
URL: http://hosmagdas.wordpress.com
Postat av: ERICA

Hehe tack, dock hade jag inte på mig den, den dagen jag la upp bilden.. Visar dig gärna! :)

2010-07-02 @ 17:40:27
URL: http://rajki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0