Jag kan köra alla bilar!

Nu är jag hemma hos mamma, och har hunnit äta middag, kollat på en massa bilder från studenten och provkört syrran och Andreas bil. Tror att Pernilla var riktigt chockad över hur bra det gick.. Men som jag sa till henne, - Du vet den där boken man läste när man var liten som heter "jag kan köra alla bilar", precis så är jag.. Så om 5 timmar börjar bilfärden ned mot Ullared.. Så jag har bett Marcus, mammas sambos son, att bränna lite skönt musik så jag orkar hålla igång.. Fast fram tills dess tänkte jag kolla på Sex and the city som börjar vid 23.. Sen hörde jag ryckten om glass!! Mmm.. Jag är nog världens största GG!! Och för de som inte vet vad GG är så betyder det gottegris.. :)

Tänkte försöka hålla mig till en budget när jag åker ned och hålla den, men enlgit mina kompisar kommer jag inte lyckas.. Men underkläder i vackra färger ska jag köpa mig i alla fall.. Även om det är bara jag som ser de, men det kan ju kännas skötn att vara fin för sig själv..

Fick som sagt alla bilder från mammas kamera nyss, och jag måste bara säga att pappa verkligen hade gjort ett jättestort jobb och verkligen lyckats få en toppen dag!! Gullepappa!! Synd bara att jag inte varit hos han sen studenten.. Nu är jag ju i Värmland, men kommer hem fredag kväll, jobbar lördag kväll, så söndag ska jag nog ta mig en tripp till min kära far..





Ta de lungt nu alla som ska ut i kväll, antagligen på onsdagsklubben.. Annars kanske det slutar så här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0