I bilen påväg hem till Karlstad

Usch, vad trött jag är.. Somnade kanske halv 12, vaknade 2 och satte mig i bilen och började köra.. Blev då hur pigg som helst och det var riktigt ljust ute. Sen går det ju lätt när man har bil med Turbo!! ;) Blev ett byte och sedan ett stopp till innan vi anlände till Ullared vid halv 8 tiden. Jag lite besviken om hur det såg ut, litet och inte alls som på tven.. Men samtidigt vad hade jag förväntat mig.. Väl inne var det en heeel del att kolla på och det blev en del fynd. Men inte bara inne på gekås utan på en skoaffär utanför.. Så nu är min budget på noll igen,.. Men jag har haft det rikgit trevligt i alla fall.. Känner att jag skulle vilja åka tillbaka sen när jag fått tillgång till min lägenhet, för det fanns hur många och snygga tavlor som helst!!

Så jag har alltså max sovit 3 timmar på ett dygn, så i kväll lovar jag mig själv att jag kommer somna snabbt.. I morgon åker jag hem till Roslagen och Norrtälje.. Kommer nog även denna gång sova igenom hela tågresan...


Bilen i all ära!!



Sov kanske i en halvtimme i natt påväg ned...


Det omtalade Ullared, även kallad "gekås"..


För att man skulle hitta till sin vagn..


Syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0