GG varning i dag alltså...

Efter att jag kollat på alla korten som togs på mig innan studeten kom jag ialla fall fram till ett som jag ska ha som tack-kort.. Men usch vad svårt det var att välja..

Moa och Jessi dök upp hos mig direkt efter att jag kommit hem, böt bara bil och åkte till Flygis där tjejerna köpte choklad och jag sås till min matlåda jag ska ha med mig i morgon..

Hemma blev det svull och en massa snack.. Landade på balkongen där det blev målning av naglarna och smsroulette.. Så om någon fått nått konstigt sms så vet ni nu varför.. Haha.. Sjuk grej egenligen, inte min idé så klart..  Sen blev vi sugna på loka, så det blev en till tur till flygis.. Fan nya stället där man hänger verkar det som här i Norrtälje.. Stod en massa smått folk där. I Rimbo är det ju Stinsen där alla småbarn hänger..

Ligger i sägen nu och ska ladda för en heldag på jobber.. 7.30 - 18.. GALET!


När jag kom hem i lördags natt..

Måndagen efter gymmet.. Kände mig riktigt hurtig när jag gick på så här på bussen både dit och hem.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0