Feeling...

Ännu en dag på jobbet avklarat! Slutade vid 14.00 idag så jag åkte raka vägen hem till Norrtälje och la mig på balkongen för att komma åt lite sol..! Somnade en timme och det var inte helt fel må jag säga.. Har dock panik nu över vad jag ska göra! Håller på att tvåtta, men när tvätten är slut, vad gör jag då!?! Vill ut och gå/springa, men inte ensam.. :(

Funderar även på att baka en blåbärspaj, men då måste jag gå till flygis för att handla smör och vaniljsås, och det orkar jag inte heller.. Eller jag orkar inte klä på mig kläder för att göra det.. Så nu blir det nog till att ta en dusch och slappa framför tven, kan ju vara rätt skönt de med!


Igår på promenaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0