En sjukt läskig mardrömm..

Just de, måste bara berätta om min mardrömm jag hade i natt, eller jag tror det var de i alla fall.. Vaknar eller tror att jag vaknar av att någon står och skriker och bankar sönder min dörr. Det är en grov mansröst som skriker mitt namn flera gånger och att om jag inte öppnar kommer han slå in dörren. Jag uppfattar tiden genom att kolla på mobilen, men vågar inte röra mig ur fläcken.. Klockan visade på 03.30 och jag slänger kudden över huvudet och försöker intala mig själv att det inte är någon fara.. Men det läskigaste är att jag verkligen inte har någon aning om, om det var en drömm eller verklighet. Men jag hoppas det var en drömm i alla fall, jävligt verklig i såna fall..

När jag sedan ska gå till bussen någon timme senare för att åka till jobbet, vågar jag inte gå ut ur trapphuset utan ringer Moa som stöd. I fall mannen som jag drömmde om eller som var där, fanns kvar och ville mig nått ont.. Som tur var så fanns det ingen där, men fyy fan otäckt det var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0